ارائه خدمات تخصصی مراکز تماس به صورت برون سپاری
شرکت ارتباط هوشمند تاوآویژه (اینکال)، با تکیه بر دانش فنی روز و تیمی متخصص، خدمات مراکز تماس (Call Center) را بهصورت کاملاً حرفهای و برونسپاریشده ارائه میدهد. این خدمات شامل پاسخگویی به تماسهای ورودی، تماسهای خروجی، پشتیبانی مشتریان، فروش تلفنی، نظرسنجی و سایر فرآیندهای ارتباطی سازمانها و کسبوکارها میباشد.
با بهرهگیری از زیرساختهای امن، سامانههای پیشرفته و استانداردهای بینالمللی، ما امکان راهاندازی، مدیریت و بهینهسازی کامل مرکز تماس را برای سازمانها فراهم میکنیم. شرکتها از طریق برونسپاری این خدمات میتوانند بدون نیاز به سرمایهگذاری در زیرساخت، منابع انسانی یا تجهیزات، از یک مرکز تماس حرفهای و با کیفیت بهرهمند شوند.
مزایای همکاری با اینکال در برونسپاری مرکز تماس:
- کاهش هزینههای عملیاتی و منابع انسانی
- افزایش بهرهوری و تمرکز بر اهداف اصلی سازمان
- دسترسی به تیم متخصص و آموزشدیده
- قابلیت مقیاسپذیری در تعداد اپراتورها
- ارائه گزارشهای تحلیلی دقیق و دورهای
ما در اینکال، با شناخت دقیق نیازهای شما، راهکارهایی اختصاصی و متناسب با صنعت و ابعاد کسبوکارتان طراحی و پیادهسازی میکنیم.
خدمات تخصصی مرکز تماس
تماس های ورودی
بخش تماس های ورودی مرکز تماس به عنوان یکی از بخش های تخصصی شرکت محسوب میشود و در این بخش ما معمولاً به درخواستهای تلفنی مشتریان شما در خصوص خدمات محصولات، پشتیبانی، فروش، باشگاه مشتریان، انتقادات یا شکایات، درخواست مشتریان و یا موارد اختصاصی دیگر آنها پاسخ میدهیم. بخش تماس های ورودی و نحوه برخورد کارشناسان پاسخگو نقش بسزایی در وفادارسازی مشتریان و بالا بردن میزان رضایت آنها وهمچنین رونق کسب و کار شما دارد که با کمک تیم حرفه ای اینکال این امر به راحتی میسر خواهد شد. ما در اینکال کوشیدهایم تا با بکارگیری زیرساختهای فنی پیشرفته توام با استفاده از بهترین متخصصین در حوزه مرکز تماس، محیطی را فراهم آوریم که مشتریانمان بالاترین میزان رضایتمندی را تجربه کنند. نیروی انسانی متخصص که همگی دورههای مهارت آموزی حرفهای ( ارتباط موثر، کنترل خشم، اصول و فنون مذاکره و … ) را طی کردهاند، قابلیت پاسخگویی به چندین تماس به طور همزمان، رعایت هر سطح زمانی ((SLA مورد نظر مشتریان، بهینهترین سطح پاسخگویی تماسها و کمترین میزان تماس از دست رفته و در نهایت بالاترین میزان سطح سرویس (SL) خدماتی است که اینکال در بخش تماس ورودی آماده ارائه به مشتریان خود میباشد.
تماس های خروجی
در این بخش کارشناسان ما با مشتریانی که در حال حاضر دارید یا افرادی که در آینده ممکن است مشتری شما بشوند تماس میگیرند. تماس های خروجی در هر سازمانی رکن اساسی ورود کسب و کار شما به بازارهای جدید رو داره اما به شرطی که این تماس ها به موقع، اصولی و بصورت حرفه ای صورت پذیرد، در اینصورت میتوان تضمین کرد که باعث رشد و ارتقا کسب و کار شما خواهد شد در غیر اینصورت اثر معکوس خواهد داشت . این تماس ها معمولا در خصوص پیگیری های مشتریان، نظرسنجی ها، بازاریابی و فروش، تحقیقات بازار، اطلاع رسانی ها و … به خواست شما برقرار خواهد شد.
خدمات پشتیبانی آنلاین
امروزه با پیشرفتهای روزافزون تکنولوژی در حوزههای ارتباطات و فناوری اطلاعات و محبوبیت بیش از پیش شبکههای اجتماعی ایجاد حس رضایتنمدی برای مشتریان در گرو همسویی سازمان با این تغییرات بدیع است. به عبارت بهتر در بازار رقابتی امروز هر چه راه های ارتباطی سازمان با مشتریانش متنوعتر و دارای ایده های بدیعتر باشد قطعا در رضایتمندی و وفادارسازی مشتریانش تاثیرگذارتر خواهد بود. اینکال با ارائه خدمات پشتیبانی الکترونیکی و پاسخگویی سریع و در لحظه از طریق ابزارهایی نظیر ایمیل، چت آنلاین، اپلیکیشن، شبکه های اجتماعی (با رعایت قوانین و مقررات فضای مجازی)، حس خوشایندی را از خدمات یک مرکز تماس حرفهای و پیشرفته برای مشتریان شما ایجاد خواهد کرد..
اجرای طرح های نظرسنجی و رضایتمندی مشتری
اهمیت رضایت مشتریان با ظهور عصر تحول دیجیتال و استفاده روزافزون کاربران از اینترنت و فضای مجازی افزایش یافته، با توجه به دسترسی سریع و آسان کاربران اینترنتی به اطلاعات، اگر مشتری از محصول و خدمات کسب و کار شما احساس نارضایتی بکند، کسب و کار شما را بدون هیچ اعتراضی ترک کرده و به رقیب شما برای دریافت احساس رضایت بیشتر مراجعه خواهد کرد و به همین راحتی مشتری خود را از دست خواهید داد، هر سازمانی میتواند با اجرای نظرسنجی از مشتریانش، دید بهتری از خدمات ارائه شده خود داشته باشد و با شناسایی نقاط قوت و ضعف خود در جهت بهبود وضعیت اقدام کند، ضمن اینکه مشتریان شما نیز از اینکه نظرات آنها در کسب و کار شما اعمال میشود خوشحال شده و وفاداریشان به سازمان تضمین میگردد. اینکال با گردآوری تیمی از بهترین متخصصان مرکز تماس و با اجرای طرح های تلفنی، پیامکی، فضای مجازی، ایمیل و همچنین در قالب نظرسنجی تماس خروجی، نظرسنجی های انتهای تماس و استفاده از روشهای به روز تحلیل داده گزارش های تحلیلی متنوعی را برای بهبود عملکرد کسب وکار شما در اختیارتان قرار خواهد داد.
تیم متخصص ما در اینکال با اجرای طرح های تلفنی، پیامکی و فضای مجازی و ایمیل و همچنین در قالب نظرسنجی تماس خروجی و نظرسنجی های انتهای تماس و با ارائه گزارش های تحلیلی متنوع از داده های بدست آمده درخصوص کسب و کار شما و بهبود عملکرد کاری شما را در اختیارتان قرار خواهند داد.
بازاریابی و فروش تلفنی
بدون شک بازاریابی و فروش تلفنی نقش مهم و بسزایی در ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان خواهد داشت، بازاریابی و فروش تلفنی (Telemarketing) یکی از استراتژیهای توسعه کسب و کار است که شامل جذب مشتری جدید، فروش به مشتریان قدیم و تبادل نظر با مشتریان میباشد، این موارد در صورتی منشا اثر خواهد بود که با اصول حرفهای فروش توام گردد. کارشناسان بازاریابی ما با ایجاد استراتژی ها و راهبردهای متفاوت برای ارتباط با مشتریان شما این امور را مدیریت میکنند. اساسی ترین راهبرد متخصصان اینکال پاسخگویی به نیازهای مشتریان کسب و کار و به دنبال آن به دست آوردن حداکثر فروش برای کسب و کار شما میباشد .
باشگاه مشتریان
هر کسب و کاری میبایست سیستم مشتری مداری اختصاصی خودش را داشته باشد و نیازهای هر کسب و کار و مشتریانش با سایر کسب و کار ها متفاوت است. باشگاه مشتري به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباط با افراد یا سازمانها تعریف می شود، که به وسیله یک سازمان و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضا ایجاد شده و عمل می کند. هدف از استقرار باشگاه مشتريان در واقع فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداري آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست، این موضوع در ادبیات بازاریابی به طور کامل مورد قبول واقع شده است که مشتریان بلند مدت نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند . مهمترین هدف ایجاد باشگاه مشتریان ایجاد یک ارتباط دو سویه بین سازمان و مشتریان میباشد . بنابراین همیشه باید باشگاه مشتریانی که شکل میگیرد با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده آینده را ترسیم کند و از نقطه نظرات اعضاء بهره ببرد. اینکال میتواند باشگاه مشتریان ویژه کسب و کار شما را طراحی و راه اندازی می کند.
مشاوره در خصوص پیاده سازی و استقرار مرکز تماس
مدیران امروز به خوبی از اهمیت مراکز تماس اطلاع دارند و میدانند که وجود مراکز تماس حرفهای تا چه اندازه برای هر کسب و کاری حیاتی است، مجموعه کارشناسان و متخصصان مجرب اینکال آماده ارائه خدمات مشاوره حرفه ای در خصوص تجهیز و راه اندازی مرکز تماس شما در زمینههای گوناگون اعم از انتخاب فضای مناسب، تعداد کارشناس، انتخاب مدل میزکار مناسب مرکز تماس و کارشناسان و … میباشد و به بهترین نحو میتواند مرکز تماس تخصصی شما را راه اندازی نماید. یکی دیگر ازموارد مهم و حیاتی برای هر سازمان نیروی انسانی آن است. همانطور که میدانیم کیفیت و تخصص پرسنل مرکز تماس از اهمیت بالایی برخوردار است، اما فرآیند جستجو پرسنل متخصص، تربیت و آموزش آنها بسیار پرهزینه، زمانبر و همراه با آزمون و خطا خواهد بود . اینکال با دانش و تخصص و تجربه چندین ساله خود در حوزه مرکز تماس و ارتباط با مشتریان، با شناخت کامل از نیاز کسب و کارهای مختلف قادر به معرفی نیروهای مجرب و زبده در حوزه مرکز تماس میباشد. این خدمت نقش مهمی در کاهش ریسک و هزینه های کسب و کار شما خواهد داشت.
مزایای مرکز تماس اینکال
1. زیرساخت هوشمند و یکپارچه
هوش مصنوعی
امروزه هوش مصنوعی به بخش مهمی از دنیای دیجیتال تبدیل شده است. هوش مصنوعی نه تنها به عنوان جایگزینی برای نیروی کار انسانی قابل استفاده است، بلکه باعث افزایش عملکرد سرویس های ارائه شده به مشتریان نیز میگردد.
تمرکز کسب و کارها برای تعامل با مشتری و ایجاد تجربه بهتر برای وی، اکنون به سمت خدمات پشتیبانی مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در حال تغییر است.
هوش مصنوعی بهترین گزینه برای خدمات به مشتریانی است که به دنبال اطلاعات فوری و دقیق هستند. این تکنولوژیهای هوشمند به سرعت در حال ادغام با کسبوکارهای دیگر هستند. حوزه مرکز تماس (Call Center) و ارتباط با مشتریان (Contact Center) نیز از این قاعده مستثنی نیست اینکال با بهره گیری از هوش مصنوعی در حوزه های پاسخگویی به تماس های ورودی ، طبقه بندی و پشتیبانی از خدمات آنلاین، گزارش گیری و تحلیل صحبت های مشتریان، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد.
زیرساختهای شبکه ای و مخابراتی پیشرفته شامل :
مراکز سوییچ تلفن پرظرفیت مخصوص مراکز تماس حرفهای به همراه مدیریت صف تماس
سوییچها و تجهیزات حرفهای شبکه و برقراری Voice/Data Vlan
سرورهای شبکه حرفهای مبتنی بر VmWare Virtualization
مانیتورینگ کامل شبکه مبتنی بر Solarwinds و PRTG
بهرهگیری از خطوط تلفن PRA مخابرات بر روی بستر E1 و اینترانت
بهرهگیری از پهنای باند مناسب اینترنت و اینترانت بر روی بستر MPLS و فیبر
ضبط تمامی مکالمات تلفنی مرکز تماس بر روی بستر IP
بهرهگیری از نرم افزار پیشرفته گزارشات وقایع و تماسهای مرکز تماس ( ELK و … )
بهرهگیری از UPS پر ظرفیت و امکان ارائه سرویس بدون وقفه
بهره گیری از امکانات پشتیبان،BACK UP برای تمام اطلاعات موجود در سیستم شرکت
استفاده از خدمات ابری
2. وفادارسازی مشتریان
افزایش وفاداری مشتری یکی از آسانترین، ارزانترین و سودآورترین راه های جذب مشتریان است، در واقع وفاداری ابزاریست برای حفظ سرمایه سازمان شما و ایجاد ارتباط موثر با مشتریانتان استراتژی حیاتی است که بوسیله این ابزار میتوان از این سرمایه ها محافظت نمود، درواقع شما میتوانید با زمانی که برای مشتریان خود بوسیله حمایت و پیگیری از سوی مرکز تماس میگذارید آنها را ترغیب به وفاداری نمایید.
3. پاسخگویی به مشتریان با کارشناسان مجرب
از وظایف اصلی کارمندان مرکز تماس، پشتیبانی با کیفیت بالای مشتریان می باشد . کارشناسان متخصص و حرفه ای ما با پاسخگویی به انواع تماس های ورودی در هر شرایطی به خدمات و جلب رضایت مشتریان شما میپردازند. کارشناسان ما با آموزش های متنوع و ارتباط روزانه با مشتری های متفاوت به درک بالایی از ایجاد ارتباط موثر با مشتریان رسیده اند برای ارائه خدمات با کیفیت، کارشناسان ما در خصوص مذاکرات تلفنی، حضور ذهن،کنترل خشم ، تعامل با مشتریان و… در مرکز تماس ورودی دوره های آموزشی کاملی را گذرانده اند و اکنون قرار است سخنگوی برند شما باشند.
4. پاسخگویی همزمان به کلیه تماس ها
یکی از مهمترین عوامل رضایتمندی مشتریان، ارائه خدمات پاسخ گویی به موقع و مدیریت بر روند و نوع پاسخ دهی به آنهاست ، از این رو داشتن فرآیندی کارآمد در خصوص پاسخگویی به مخاطبین و تماس گیرندگان یکی از اساسی ترین نیازهای هر سازمان است و در بسیاری از مواقع نیروی انسانی زیادی را درگیر می نماید ، ما در اینکال با بهره گیری از متد های روز دنیا در این زمینه قادر به پشتیبانی و پاسخگویی به تمام تماس های ورودی شما با کمترین زمان انتظار مشتری جهت ارتباط با کارشناس پاسخگو میباشیم.
برون سپاری مرکز تماس
با برون سپاری مرکز تماس کسب وکار شما به مراکز تماس معتبر می توان به مصرفکنندگان و ذینفعان کسب و کار، خدماتی حرفهای عرضه کرد به طوریکه محبوبیت برند نیز ارتقا یابد. برون سپاری مرکز تماس گزینه ای به مراتب بهتر و به صرفه تر نسبت به راه اندازی مرکز تماس درون سازمانی است.
با پیشرفت تکنولوژی و بزرگ شدن مشاغل، اغلب سازمان ها برای بهبود ارائه خدمات و پشتیبانی از مشتریان خود و همینطور وفادار کردن آنها تصمیم گرفتند مرکز تماس اختصاصی خود را داشته باشند اما با چه دانش و زیرساختی؟بهترین گزینه میتواند برون سپاری فرآیندهای مرکز تماس باشد، فرآیندهایی نظیر پاسخگویی فنی به مشتریان، پیگیری مشکلات مشتریان ناراضی، بازاریابی و فروش تلفنی، نظرسنجی و … از جمله خدماتی است که توسط مرکز تماس حرفهای اینکال ارائه میگردد و دغدغه پشتیبانی از مشتریان را برای هر کسب و کاری مرتفع خواهد نمود.
مزایای برون سپاری
کاهش هزینههایی نظیر چیدمان و تجهیزات تخصصی، اختصاص فضای مناسب مرکز تماس، استخدام نیروی متخصص، آموزش های تخصصی و …
بازاریابی تخصصی محصولات
پشتیبانی مداوم از مشتریان تا حصول نتیجه
افزایش بهرهوری و کیفیت
آنالیز دقیق دادهها
پاسخگویی آنی
افزایش مشتریان در بازار
بهره وری از کارشناسان متخصص پاسخگو
ارائه خدماتی نظیر تحقیقات بازار، خرید، فروش و پرداخت
مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد کارشناسان
جمع آوری بانک اطلاعاتی جامع و کامل از مشتریان شما
ارائه گزارشات دوره ای طبق نیاز سازمان شما
سیستم اطلاع رسانی گویا (IVR)
مدیریت ارتباط با مشتریان
برخورداری از درخت دانش
ارائه خدمات تحت وب به مشتریان