برگزاری دوره های تخصصی در آکادمی اینکال
آکادمی اینکال، مرکز آموزش تخصصی صنعت مرکز تماس و فناوری
آکادمی تخصصی اینکال با هدف ارتقاء دانش، مهارت و توانمندیهای فنی و مدیریتی کارشناسان، اپراتورها و مدیران در حوزههای مرتبط با مرکز تماس، فناوری اطلاعات و خدمات مشتریان راهاندازی شده است. ما با اتکا بر تیمی از اساتید مجرب، محتوای بهروز و رویکردی عملیاتی، مسیر آموزش تخصصی را هموار کردهایم.
|
عنوان دوره |
توضیحات |
اپراتور حرفهای مرکز تماس آشنایی با مهارتهای ارتباطی، پاسخگویی مؤثر، اصول مشتریمداری |
اپراتور حرفهای مرکز تماس |
|---|---|
|
ویژه مدیران و سرپرستان مراکز تماس جهت بهینهسازی فرآیندها |
مدیریت مرکز تماس (Contact Center Management) |
|
آموزش طراحی و اجرای سیستم ارزیابی عملکرد تماسها |
کیفیتسنجی و پایش عملکرد تماسها |
|
آموزش نرمافزارهای CRM و سیستمهای مرکز تماس کار با نرمافزارهای متداول صنعت مانند Asterisk، Issabel، Avaya، Genesys |
آموزش نرمافزارهای CRM و سیستمهای مرکز تماس |
|
مدیریت استرس، مهارت گفتوگو، هوش هیجانی در ارتباط با مشتری |
مهارتهای نرم (Soft Skills) |
رویکرد آموزشی ما
🔹 نیازمحور و مبتنی بر چالشهای روز صنعت
🔹 ترکیب آموزش نظری و عملی (کارگاهی)
🔹 برگزاری دورههای حضوری، آنلاین و ترکیبی (Hybrid)
🔹 ارائه گواهینامه معتبر داخلی و بینالمللی
🔹 آموزش با بهرهگیری از شبیهسازها، سناریوهای واقعی و ابزارهای کاربردی مراکز تماس
👨🏫 مزایای دورههای آکادمی اینکال
✅ طراحی بر اساس نیاز سازمانها و صنایع
✅ مدرسان متخصص و فعال در صنعت
✅ امکان سفارشیسازی دوره برای سازمانها
✅ پشتیبانی آموزشی پس از اتمام دوره
✅ صدور مدرک معتبر آموزشی
🏢 دورههای ویژه سازمانها (In-House Training)
در صورتیکه سازمان شما نیاز به آموزش تخصصی برای پرسنل دارد، آکادمی اینکال خدمات آموزش درونسازمانی را با محتوای اختصاصی و زمانبندی انعطافپذیر ارائه میدهد.
🌐 تجربه آموزش با کیفیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
با شرکت در دورههای آکادمی اینکال، نیروی انسانی خود را برای مواجهه با چالشهای آینده، هوشمندانه آماده کنید. ما اعتقاد داریم آموزش صحیح، سرمایهگذاری است نه هزینه!